Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine, Trgovin’ca Zavoda ŽIV!M so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S to spletno stranjo in spletno trgovino upravlja (v nadaljevanju: ponudnik):

Zavod za pravico do življenja, ŽIV!M, Tržaška 90 h, 1370 Logatec

V spletni trgovini lahko kupujete 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Cene in veljavnost ponudbe

Cene ne vsebujejo DDV, saj ponudnik ni zavezanec za DDV po 1. odstavku 94. člena ZDDV-1, razen če je izrecno napisano drugače.

Vse cene so v EUR.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa

1. Potrditev in oddaja naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun.

2. Naročilo potrjeno

Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Predračun in plačilo

Ponudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. V primeru, da je kupec izbral plačilo preko transakcijskega računa (TRR), bo ponudnik počakal z nadaljnjim posredovanjem blaga, dokler ne prejme bančnega potrdila o plačilu izdanega predračuna. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.

4. Prevzem oz. dostava blaga

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1)      z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi / predračunu), (velja cena končnega predračuna, ki ga kupec prejme po elektronski pošti),

2)      s plačilom odkupnine ob poštni dostavi (velja cena odkupnine – kupec ob prevzemu plača) vrednost odkupnine, ki je sorazmerna vrednosti ponudnikovega predračuna in vsebuje vrednost naročenega blaga ter stroške pošiljanja po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

V primeru, ko znaša vrednost nakupa natanko 50,00 € ali več, kupec stroškov poštnine ne plača. V tem primeru poštnino krije ponudnik.

Dostava, prevzem naročila

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Pri nakupu do 50,00 € vam bomo zaračunali dostavo v višini 4,5 EUR. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Večina izdelkov bo dobavljena v roku od 3 do 8 delovnih dni od naročila (plačilo po povzetju) oz. od plačila predračuna (predračun).

Osebni prevzem blaga

Naročilo je možno prevzeti tudi osebno na naslovu:

Zavod za pravico do življenja, ŽIV!M
Trubarjeva 82
1000 Ljubljana

Kupec se bo po dogovoru s ponudnikom preko elektronske pošte ali telefonu dogovoril o možnem času prevzema naročenega blaga.

Ponudba artiklov in odveza odgovornosti

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. To velja zlasti za unikatne (keramične) izdelke in barve izdelkov, ki se lahko nekoliko (a ne bistveno) razlikujejo od prikazanih.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Ponudnik si privzema pravico, da zavrne tista mnenja, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Pravica do odstopa od nakupa in vračila blaga

Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu zavod obvesti o odstopu od pogodbe, brez potrebe po navedbi razloga za odstop. O odstopu kupec podjetje obvesti preko e-naslova zavod.zivim@gmail.com ali preko poštnega naslova Zavod za pravico do življenja, ŽIV!M,Trubarjeva 82, 1000 Ljubljana. Kupec je dolžan blago vrniti v 30 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe (14 dni) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 30-ih dni od odstopa od pogodbe. Kupec nosi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Vračilo poškodovanih poštnih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oz. kurirski pošti, ki je dostavila paket.

To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s pošto bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo oz. kontakt, kamor se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.